2014. május 11., vasárnap

Mégiscsakmégis?

Dolgoznom kellene, tehát blogolok.
Jó ezek a hetek úgy fognak kinézni, hogy minden hét 8-9 (legalább 8 órás) munkanapból fog állni. Ennyi nekem is jár. Az apropó pedig, amiért toll helyett klaviatúrát ragadtam pedig az, hogy beadtam a jelentkezésemet ... ide:


Első helyen Plant Science, másodikon Molecular Life Sciences. Referenciák bekérve. Visszaút nincs.
Na nem kell messzemenő következtetéseket levonni, ez is egy opció. Csak egy a sok közül. Sőt, van egy sokkal jobb is, de azt egyelőre nem részletezem, mert túl sok a kérdőjel a kapcsán, majd ha biztos lesz. Viszont ha sikerül ... azt hiszem annyit elárulhatok, hogy eddig két "ajánlatot" is kaptam (amikkel elmondhatatlanul boldog vagyok, mert számítanak a munkámra) és ezek kombinációja tűnik a legjobbnak, ismervén a kecske és a káposzta esetét :D
Emellett 3 nyelven már kész az önéletrajzom, de a múltkori dilemmázás után, azt hiszem mindenkit megnyugtathatok, nem gondolkozom, megyek a lehetőség után.

Sokan tudják, hogy a kertészetin is úgy kötöttem ki, hogy "egynek jó lesz", megjelöltem. Sorrendmódosítás utolsó estéjén pedig egy "Miért ne?!" felkiáltással az első helyre tettem. Az eredmény pedig? Megtaláltam a HIVATÁSOMAT!!! Kell ennél több? Nem? Most sem. Számomra létezik egy olyan fogalom, hogy sors. Amiben feltétel nélkül bízom.

Épp, mikor már lemondtam volna a doktori iskoláról, jöttek ezek az ötletek, ajánlatok ...

A gyerekkori játék, hogy egyszer ott lesz a nevem előtt az a bizonyos két betű, lehet, hogy valósággá válik? Igaz, gyerekként, el sem tudtam képzelni, hogy valaki természettudományos területen is lehet doktor ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése