2014. március 9., vasárnap

Fondue est, Züri zoo és karnevál

A múlt hétvégén a szlovén csajokkal nekivágtunk Horgennek.

Jobb híján. A régió érdekesebb, mint maga a város, szóval elmentünk a temetőbe. Igen, a temetőbe. Mert valaki annó azt tanácsolta nekik, hogy minden országban nézzék meg a nyilvános mosdókat és a temetőket. A konklúzióra már nem emlékszem, de valami volt. Engem nem is ez a része fogott meg a dolognak, hanem a síremlékek. Sokkal kisebbek mint otthon és egyáltalán nem divat a lefedett sírhely, gondozzák. A keretek is maximum 10 centi magasra meghagyott sövénysávok (vagy ahogy a fényképen is látszik), de legtöbbnek nincs is. Ennyit erről, mert a végén még kifejtem a véleményem. Azt senki sem szeretné :)

Zala szépen belesétált a fényképembe :D

A héten volt egy Fondou estünk, ahol ugyan csináltam képeket, de mind vállalhatatlan vagy elmosódott, így inkább hagyom ezt a fényképesdit. Elég legyen, hogy finom volt a vacsi, betegre ettem magam és barátkozom már az ananásszal is. És vicces nézni, hogy csak a spanyol és a görög lánynak volt azzal baja, hogy a bortól nehéz berúgni ... én jót szórakoztam, de köszönöm, elég volt amennyivel koccintottunk és éjfélre már itthon is voltam.

Ma pedig Zürichben voltunk az állatkertben és egyúttal megnéztük a karnevált is. Kár lett volna kihagyni mindkettőt! Igaz, a lábamat nem érzem, de felejthetetlen nap volt. Innentől képtenger. Gyakran előbújt a kertész énem, és állatok helyett növényeket fotóztam :D

Az ő helyében azért lettem volna. Olyan cuki pofája van és
még az alvást is cukin műveli.
a kertész: a hüllőknél érdekesebbek a páfrányok :)



Mert a stilizált orrszarvú aww :3
(értelmes megnyilvánulásomat olvashatták)
Csak az nem látszik rajta, amiért lefényképeztem
a felirat a képen:
"Eine Frage Tarzan: wieso braucht Affen-Mensch
Gummi Beine und der Menschen-Affen nicht?!"
a fordítása:
"Egy kérdés Tarzan: miért van a majomembernek szüksége
gumilábakra, ha az emberszabású majomnak nincs?"

Eurázsia és Dél-Amerika határán :D

Üdv újra itthon!
A nem kommentált műanyagpingvin-gyilkolászás.
Az egyetlen használható kép a trópusi házról felülről.
A 80%-os pára és a 32°C miatt folyamatosan bepárásodott a lencse.
aww :3
Bambusz és egy valahogy furán ijedt én
Állatkert után mentünk ebédelni és a karneválra. És életemben először ittam starbucks kávét, ami határozottan nem ér annit, amennyiért vesztegetik. A karnevál igazából egy felvonulás volt, ahol képet nem igazán tudtam csinálni az előttem álló tömegtől. A jelmezek sokszor a busójáráson megszokottra emlékeztettek, konfettit, cukrot dobáltak és néha ki-kiragadtak a tömegből egy-egy embert, akit szénában jól megfürdettek. Személy szerint csak a konfettizáporból kaptam, és azóta is folyamatosan potyog minden ruhámból, hajamból, táskámból, pedig ahogy tudtam, leszedtem mindenről.
Majd megkérdezem a csajokat, hátha nekik van használható képanyaguk, ha nincs, akkor majd vadászok az interneten.

Most viszont megyek, mert a következő 3 hét mozgalmasabbnak ígérkezik, mint kényelmes lenne és már most is hulla vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése