2014. február 28., péntek

Ahol a színes, főtt tojást a boltokban árulják és amikor trollkodok a laborban :D

Bocsánat, de nekem ez a legnagyobb svájci nocomment, amivel eddig találkoztam. Nem volt újdonság a színes tojás a boltok polcain, de sosem foglalkoztam vele különösebben. Viszont, hogy a hűtőnkben is volt, muszáj volt rákérdeznem. Vicces jelenet volt, amikor rákérdeztem a srácoknál, hogy egyébként az milyen tojás. Amikor jött a válasz, hogy főtt, elég hülyén néztem, ők meg vissza rám, hogy "miért? Nálatok, nincs?" De, létezik a fogalom, hogy főtt tojás, de az egy 10 perces művelet otthon o.O Nem árulják. Tudtommal.
Ez nem friss sztori, de most jutottam el a fényképezésig és a tesztelésig. Határozottan főtt tojás íze van :D

Egyébként ma laboroztam. Végre! Semmi extra, de készítettem két rövid videót. Az első a rotációs evaporátor működéséről, mert miért ne :D A második meg ... igen, tényleg trollkodtam. El-van-a-gyerek-ha-van-mivel-játszania-a-laborban :D
Feltehetően utóbbin az évfolyamtársak elszórakoznak, egyébként mindenki másnak szerintem tök érdektelen :D És még a képet is lusta voltam elforgatni ^^
(a linkeket pedig tessék keresni a szövegben :D)

Kivételesen személyesebb információ is a végére, mert meg kell örökítenem, hogy, amikor hazaértem, majd elolvadtam. Egy "zenész-tanárbácsival" lakom együtt :3 (előbbiről tudtam) Annyira édesek voltak a 12 év körüli kis sráccal :3

3 megjegyzés:

  1. Rita, rám hoztad a vizsgadrukkot a kötelező komment írással, ne haragudj, de így nem megy. :) Bár vmi frappáns jedi-s beszóláson azért gondolkoztam minden esetre... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól van, na :P Azért megosztom veled, hogy erre a bejegyzésre egy barátomnak, csak ennyi volt a megjegyzése (természetesen nem ide -.-):
      http://www.youtube.com/watch?v=GCfeQGuvfcw

      Törlés