2014. február 3., hétfő

Első füstjel

Már meg sem tudom számolni az elmúlt pár napban hányan kérdeztek rá, hogy milyen volt az utam, milyen itt, stb. Sokkal egyszerűbb ilyen formában életjelet adni, mint mindenkinek külön-külön leírni. Tudom, személytelen, de aki nem elégszik meg ezzel, ott a skype.

Tehát kezdjük az elején. Volt rá saccra egy délelőttöm, hogy kiköltözzek a kollégiumból és elpakoljak mindent. Az okát sokan tudják, szokás szerint, a rendszer volt ellenem, nem direkt hagytam a végére. Két éjszaka nemalvás és ilyen rohamtempós költözés után unokahugim és Lilla kikísértek a vonatra. A kabin nagyon kicsi 6 személyre, a két bőröndöm elfoglalta a fülke felét, de szerencsére később kiderült, hogy egyedül leszek végig, így elfértem. A búcsúzás pont olyan volt, mint amilyennek lennie kellett: volt zsebkendővel integetés, szívecske-dobálás a vonatról le és vissza, mert ki akar komoly lenni és könnyekkel búcsúzni?! (leszámítva, ha a nevetéstől potyognak :))

Az órám abban a pillanatban megállt, amikor a lányok leszálltak, hogy ne maradjanak fent velem a vonaton. A 15 frankos elem érezte, hogy jön haza és hogy újra itt kelljen cseréltetnem ^^ Emellett Kelenföld és Budaörs között felső vezeték-szakadás. Még Győrbe sem értünk, mire a telefonom aksija félig sem volt. Oké, kikapcs. Az utam elejét végigvigyorogtam, hogy ennyi minden is csak velem történhet egyszerre.

Gondoltam nagy naivan, leszek annyira fáradt, hogy aludjak mint a tej, naiv voltam. Ismét. Minden egyes lassításra-megállásra-elindulásra felébredtem, amikor hajnali 1 környékén rájöttem a vonaton való alvás titkára, utána viszont arra riadtam fel fél óránként, hogy 'már biztos a svájci határon vagyunk, jönnek ellenőrizni az iratokat'. Persze, ezt fél 3-tól kb 6-ig játszottam, amikor tényleg jöttek. Ennyit az alvásról.

A bőröndökkel feltűnően könnyen boldogultam, pedig úgy érzésre 25 és 30 kilósak lehettek. A síelni jövő srácok meg is jegyezték, hogy jó erőben vagyok (a lépcső felénél már nem lett volna értelme átadni nekik, hogy segítsenek, mert csak rontottam volna a helyzetemen) Jót tett a lelkemnek, na. A másik vonat pedig szerencsére alacsony padlós volt. Horgenben viszont a 2.-ra már képtelen voltam felhozni, de a vasúttól hazáig már volt segítségem :)

Itt egyelőre nem sok mindent csináltam. Egy óra alatt sűrű káromkodások közben -, hogy már megint ezt kell csinálnom - kipakoltam, elmentem bevásárolni, aludtam, mert már össze-vissza beszéltem a fáradtságtól, vacsit főztem a srácoknak, és ők hazamentek. Azóta (ma estig) egyedül voltam, pihentem, élveztem az édes semmittevést és a német tv adókat. Vacak idő volt, és hétvégén egyébként sincs itt nyitva semmi, úgyhogy nem is indultam, majd holnap, úgyis ügyintéznem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése