2014. február 25., kedd

Mindenre: igen!!!

Nem ígérkezik unalmasnak ez a hétvége sem. Na de előbb a múlt vasárnap.
Túl sok regélnivaló nincs a nappal kapcsolatban, kettőkor elindultunk a szlovén csajokkal vízesést nézni, aztán az épülő lakóparkot mint fő látványosságot, gyönyörködtünk a hegyekben, a tóban, napoztunk, felmentünk az Agroscope-hoz és kb ennyi. A képek érdekesebbek.

Bercikának "Zürisee" és a hegyek :D
Rohadt nagy Metasequoia, magyarul mamutfenyő, ami lövésem sincs, miért zöld, mert lombhullató o.O Biztos nem olvasta az irodalmat.
És egy szintén rohadt nagy gesztenyefa. A harmadikat (középen) meg nem mondom micsoda.
@Agroscope Wädenswil
Zalaval a vízesésnél. Igen, megint terepre öltöztem ^^
Urska sem lát semmit nappal szemben, ennek legalább örülök :D
Profilkép nem lesz belőle, mert szerintem vicsorgok rajta ... jó, csak a hunyorgós mosolyom, de akkor is -.- Pedig tetszene a kép :S
Tegnap csak ügyintéztem és háziasszonykodtam. Ma viszont konzultáltam, új rendszert kell művelnem az irodalmakhoz, ami érdekes lesz, de ha beválik, akkor örülünk neki. Mármint itt működik a rendszer, csak nekem új. Amúgy Evelyn ismét "betáblázott" avagy: "lesz egy ilyen BSc-s kurzus, érdekel?" "Hogyne" németül lesz, de tanulni jöttem, vagy mifene. Aztán "ezen a napon üzemlátogatás. Jössz?" "Természetesen!", "Meeting?" "Ott leszek!", "És lesz nyáron egy nagyobb konferencia, ahol segítség is kell, de egyébként is hasznos." "Mindenképpen!". Ki tudja, hol jön szembe velem a jövőbeli munkaadóm, szóval ilyen lehetőségekre nem áll szándékomban nemet mondani. Szóval gyorsan lett 4 programom. Jó, nem mind most, de időkitöltés. És még arról nem is beszéltem, hogy 12-én megyek Conthey-ba a bolgár csajjal (csaj ... ja, valami nagy mikroszaporítás-szakértő ^^)! És Catherine pedig jön ide. Mármint tudtommal nem akkor, szóval vele is szeretnék találkozni.

Ismét be lettem mutatva - csak így szép magyarosan - jónéhány embernek az egyetemen, Evelyn megmutatta a laborokat, mit-hova-miért-hogyan-merre találom dolgokat, a baleset védelmet is ledarálta 2 percben és mindezek után szépen elkéstem a német órámról ^^ Nem baj, aranyos a csaj és mutatott néhány nagyon jó internetes szakszótárat. Linkeket tessék kommentben kérni :P
A kilátás a Reidbach étkezőjéből valami csodás, bár sikerült megragadnom szerintem a legkevésbé szép beállítást, de majd lesz kárpótlás :)


A szlovén csajokkal megbeszéltük, hogy most hétvégén Horgen lesz terítéken, mint kirándulási hely, bár ezt én sem ismerem, szóval szűz terep ... erre jövök haza Adriannal a vonaton, aki felvetette, hogy van-e kedvem a hétvégén síelni. Hogyne lenne! Mindig is szerettem volna, bár inkább snowboardozni, de üsse kavics, jó lesz nekem taknyolni a síléccel is. Ez még időjárásfüggőben van, meglátjuk. Hazaérek, erre fogad az egyik német csaj üzenete a csoportban, hogy hétvégén lenne-e kedvünk össznépi kiránduláshoz. Háááááááát ... a síelést nem mondom le miattuk, de Horgen várhat :)
Sűrűsödik a program :D

3 megjegyzés:

  1. Akkor élnék a lehetőséggel: hol is vannak azok a linkek??? :)

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy így kell kicsalni a kommentet belőled :P

    1. iate.europa.eu itt kiválaszthatod a témakört is, ami hasznos lehet és van magyarra fordítási lehetőség is

    2. linguee.de ez kontextusba helyezi a szavakat/kifejezéseket. Szintén fordít magyarra is

    3. dict.leo.org ez egy sima német-valamilyen szótár (magyar épp nincs, de angolra jó lehet)

    VálaszTörlés