2014. február 16., vasárnap

Két hét

Tegnap múlt két hete, hogy itt vagyok. Rohan az idő, amire észreveszem, otthon is leszek.
Csütörtökön negyed órát fagyoskodtam a vasúton, mire jött a vonat és közben felfedeztem, milyen jó lesz ott a tóparton ücsörögni nyáron :D


A hét utolsó két napja eléggé gyorsan elment, szereztem az órámba 15 frankos elem helyett 20 frankosat ... ezt tényleg bekereteztetem, ha lemerül, hogy én valaha 5000!!! forinttért cseréltettem ki egy nyavalyás elemet. Ezen kívül egy picit bosszantott, hogy leginkább csak létszámnövelésre voltam jó a héten, mert amire összeraktam, hogy mi a feladat, meddig jutottunk és átkonvertáltam magyarra, addigra a többiek jóformán végeztek, de sokat tanultam és vannak bizonyos dolgok, amit már megértek svájciul. Viszont az meglepő volt, hogy a bácsi, aki a héten pesztrált, blokkolja a német nyelv(nem)tudásomat. A srácokkal és bárkivel simán elbeszélgetek, de neki a legegyszerűbb dolgot sem bírtam elmondani, mert valami emeletes hülyeség lett belőle, de nagyon lelkes voltam és nem váltottam angolra. Akkor is megtanulok németül beszélni!!! És svájciul érteni legalább ...

Andreának hála most már tudom nagyjából használni a moodle-t, Adrian tegnap este segített beüzemelni a vpn-t, így már talán nem vagyok annyira elveszett. Fel is vettem a tárgyaimat, mehetek németre, az angolról egyelőre nincs hír, de bízom benne. Mert itt ugye lehet tanulni és ingyen is. Még ha találok valamit és lesz hozzá agykapacitásom, akkor el fogok járni, ha már itt vagyok, kihasználom a lehetőséget.

És holnap kezdődik az oktatás. Reggel Erasmusosoknak eligazítás, délután pedig kurzus. Yupp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése