2014. február 22., szombat

Csoportkép és nyelvórák

Akkor fussunk neki azzal, ami az előzőből kimaradt. Csoportkép. És nem kommentálom. Semmit sem ezzel kapcsolatban. Ne kérdezzétek.


A hét további része a nyelvórákból állt.
Németen ismét szép színes társaság gyűlt össze. Kínai, dél-koreai, spanyol, szír, szlovén, orosz és szerény személyem, mindezt megkoronázta a tanárnő, aki egyébként macedón, Ausztriában nőtt fel és most itt van. A bemutatkozás már mindhárom beszélt nyelven nagyon jól megy, azzal nem is lesz baj, pont ezért leszek kíváncsi a következő órákra. Főleg, hogy jövő héttől egy másik németre is járni fogok.
Szerdán angolon voltam, ami így elsőre ijesztő, mert otthon nem várták el ennyire soha hogy vélemény-kifejtsünk, pláne nem idegen nyelven, de küzdök lelkesen :) Már el is kezdtem felépíteni a nyelvtanulási stratégiámat a következő 2 hónapra. Nem a reklám helye, de az "öt év öt nyelv" blog nagyon hasznos tud lenni (linkért katt a szövegre).
Ezek után látástól mikulásig irodalmat kerestem, nem értem a végére még, viszont ma akkor is pihenek. Ezek mellett kb főzéssel töltöttem ki az időt, ha már itthon vagyok, akkor legyen a népnek kaja. Svájcban mindig rá kell jönnöm, hogy meglepően jól főzök, csak otthon lusta vagyok :D

Egyik este fényképeztem, ahogy jöttem haza, már tudom, hova fogok kiülni nyáron (vagy ha jobb idő lesz) fejet szellőztetni. Lecseréltem a citadellát a Zürichi tóra :)


Már korábban is észre vettem, hogy a tóparton van egy ilyen "szobor", de az még nem tűnt fel, hogy színesben világít, illetve színt vált. Nagyon komoly :D

Éééés megjött a tartózkodásim! Nem értem, mert ezen nem szerepel az ára. Az előzőre rá volt írva, hogy 85 frank, most 20-at fizettem eddig, gondolom a kiállításáért, de semmi többet. Lehet, hogy mert most tanulni jöttem és diák vagyok? Kép az előző blogon van, ugyanúgy néz ki, csak a tartózkodási helyem más :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése