2014. június 6., péntek

Reszkess München, érkezem :D


Tanulás, tanulás, tanulás és még egy kis tanulás egészen csütörtök estig.

Az egész valahol ott kezdődött, hogy Girugamesh koncert. Menni kellene. De otthon 28-án van, ami szerda ... az pedig nagyon nem játszik. Oh, de Münchenben pénteken lesz *.* menni kell! Az eredeti indíttatás ez volt, legalábbis az időpontot illetően. Az már nem rémlik, odáig hogy jutottunk el, hogy Hédi is jön velem, de nem is ez a lényeg. Eredeti terv alapján péntek-vasárnap lett volna a kirándulás, de a buszjegyek megvétele előtt tudatosult, hogy nekem vizsgám van utána hétfőn, annyira mégsem okos dolog vasárnap éjfélkor hazaesni. Fájó szívvel, de leredukáltuk a kiruccanást péntek-szombatra (mint kiderült a csütörtök ünnep volt mindkét országban -.- Amiről én előtte szerdán értesültem. #ügyeskislány). Jegyek jó egy hónappal előre lefixálva, minden rendben.

(egyébként Hédi bejegyzése itt olvasható)

Péntek reggel a 4.40-es kelést kellően csúnyának ítéltem, de meglepően éber voltam. Hülye gondolatok reggel 1: ha álmodhatnám tovább azt, ami megszakadt, koncert ide, koncert oda, visszafeküdnék. 2: általában hangulathoz öltözöm. Most full feketében vagyok. De rock koncertre megyek, vagy mifene. :D
Na de irány a busz. 4 óra zötykölődés és Münchenben is voltam. Előtte napokban lefixáltuk, milyen jegyet kell vennem a MVV-ra (emfaufau :D), már csak meg kellett találni hol. Van két órám, menni fog. Vagy 3x jártam körbe a ZOB-ot (buszpályaudvar), de csak utazási irodák néztek szembe. Felfedeztem egy S-Bahn megállót, ahol ugyan vannak automaták, de először nem akartam automatából jegyet venni, mert kártyás fizetést terveztem. A vége mégis az lett, hogy automata. 2 csaj mindkét gépet lefagyasztotta előttem, amire meguntam, és felkerekedtem, mondván hogy egy hölgy is mondta (és előtte Hédi is), hogy a Hauptbahnhof csak egy megálló. Van időm, sétálok. Az eredménye ez lett:
Troll 1.0
Svájci kávé a Budnesrepublik Deutschland
sasos címerével a háttérben :D
Teszem hozzá Hédi tanácsolta, hogy töltsek le egy offline GPS-t, de én dacoltam mindennel, mert hol a kihívás, ha térképpel mész? Az nem én lennék, elmaradna a felfedezés öröme. Tehát irány München ... csak úgy bele a nagyvilágba :D
De vissza a jegyvételhez. HB meglett és egy kis könyvesbolti (ahol már kinéztem a fiúknak a képeslapot :D) és szuvenírboltos kitérő után irány jegyet venni. Először automata. Az egyik kártyát visszadobta. Oké, Hédi mondta, hogy itt  nem szeretik a MasterCard kártyákat, akkor van Visa. Azzal sem. Oh, hogyaza ... főleg, hogy a gép írta, hogy 100€-t sem fogad el. Oké, sorszám. A néni cuki volt. 3x visszakérdezett, hogy biztos azt szeretném? Azzal elmehetek a reptérig és vissza és oda és vissza. 24 órán keresztül. Igen, ilyet kérek, köszönöm. És utána azt is nagyon magyarázta, hogy érvényesítenem is kell. De ne felejtsem el! Rendben, nem fogom ^^

Még ezek után is maradt több mint egy órám a Hédivel megbeszélt találkozóig. Akkor sétáljunk. Fogalmam sincs hol voltam, azon kívül, hogy München belvárosa, de itt még lelkesen fényképezgettem (később még Héditől is megkaptam, hogy mennyire rossz fotós vagyok, mert itt mutogatja nekem a szép épületet nekem meg meg sem fordul a fejemben lefényképezni. That's me :D) Ha már képeket emlegettem:
Mert a Grand Budapest Hotelt
mindenhol játszák és tök hangulatos
kívülről ez a mozi :)
Aztán fagyiztam, mert 15°C ide, 15°C oda, fagyit akarok enni és Svájcban elég drága, itt meg nem ... annyira. Szintén készült troll kép, de szerintem ezzel nem untatok senkit :)
Aztán letévedtem egy aluljáróba. A cél egy rohadt nagy szökőkút volt, amiről akkor még nem tudtam, hogy a Karlsplatz-ot takarja. De vissza az aluljáróhoz, ugyanis okoskislány lemegy az aluljáróba, az egyetlen helyre, ahol képtelen tájékozódni. És ez nagy volt, tele üzletekkel ... de kikeveregtem és ha jól emlékszem oda, ahova akartam, csak azt ne kérdezze senki, azt hogy sikerült kivitelezni ^^
A szökőkútból az összes vizet arra vitte a szél, így inkább menekültem egy kevésbé nedves, szeles és hideg helyre, ahol már fényképezni is lehet, a Neuhauser Strasse-ra.

Karlstor - (a kapu ott hátul :P)
Ami egy lerombolt gótikus erődítményből felejtődött ott.
Ezt még most sem tudom, de szép
Halvány lila dunsztom nem volt, melyik épület, micsoda, de nagy szerelmese vagyok a szép és/vagy különleges épületeknek. Néha nem is értem, miért nem építész lettem ... ja de. A fizika és a rajz miatt ^^
Szóval sikeresen betévedtem München egyik nagy bevásárlóutcájára, ahol nem hagytam ki az alkalmat és néhány üzletbe is bekeringtem, eredménytelenül. Közben telefonon pontosítottuk a találkozót Hédivel és elindultam visszafelé ...

folyt. köv. ~
meglincseltek, ha egyben írom le ^^
Ill. a következőnél pedig próbálok kevésbé csapongni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése