2014. április 24., csütörtök

Újra itthon

Már második éjszaka, hogy ismét a saját ágyamban fogok aludni. Igen, Svájcban. És nemcsak a fogkefe miatt ... (magyarázat: Hédivel beszéltük, hogy az már otthon, ahol van fogkeféd)
Az otthonlét sűrű volt. Sűrűbb, mint gondoltam, de jó volt titeket látni. És felemelő volt, ahogy fogadtatok <3 <3 És nem utolsó sorban, bocsánat mindenkitől, akire nem maradt időm.
Szombaton Adriant is összeszedtem a vasúton és az utolsó 2-2,5-3 nap idegenvezetősdivel telt. Egerszeg/TV torony - Keszthely/Balaton/Festetics kastély - Hévíz/fagyi - Egerszeg/süti - Budai Arbor. Ahogy láttam, élvezte, még az "idióta" barátaimat is :3 Betegre ettük magunkat, cukormérgezést kaptunk, és életünkben először jártunk a Festetics kastélyban. Nem gáz, hogy nyaranta rendszeresen voltam Keszthelyen, és egyébként is 40 km-re van egerszegtől, de valahogy mindig kimaradt ... De az igazi az volt, amikor felszálltunk a vonatra, elindult és közöltem, hogy 'megyünk haza'.
A vonaton épp csak aludni nem sikerült, de miután hazaértünk kb csak zuhanyozni volt időm és irány az egyetem. Ebédre megbeszéltük Simonával (a csaj, akivel dolgoztam), hogy találkozunk egy barátjával és kebapot eszünk (így csúfolják itt a gyrost). Jött a srác is, beszélgettek, amikor feltűnt neki, hogy én nem beszélni svájci német, le is cseszett, hogy miért nem szóltam, de igazából szeretem hallgatni, ha már beszélni nem tudom, legalább a passzív nyelvtudásom fejlődjön svájciul. Beszélgettünk egy kicsit, amikor is rákérdezett, hogy honnan tévedtem ide. Mondtam neki, mire egy pillanatig csend lett, majd megszólalt: "Akkor Sz. Csaba. Örvendek." Én azóta is keresem az államat valahol a wädenswili vasútállomáson. Persze, sok a magyar Zürich környékén, de amikor valakivel úgy ismerkedsz meg, hogy perfektül beszéli a svájci németet, és egy egyetemen tanultok, nem is feltételezed, hogy magyar származású.
Ezen kívül meló volt, ahol kb a kávé tartott életben, estére viszont felpörögtem és egyfolytában németül beszéltem...felteszem egész tűrhetően, mert Adrianon látszik, ha valami eget rengető hülyeséget mondok :D
Ma pedig elköszöntem Rubytól is. Holnaptól már nem dolgozik a laborban ... sajnálom, mert szerettem, és hiányozni fog, de meghívott hozzájuk Schaffhausenbe, és menni is fogok. Felírtam a képzeletbeli listámra rögtön Genf és Luzern után. (Luzern már csak azért is, hogy nappal is lássam ^^)

képek lehet, hogy jönnek ide később, érdemes lehet visszanézni.

1 megjegyzés: