2014. július 7., hétfő

bíííp-bíííp-bíííp

Csak hogy mindenkit megnyugtassak, aki az elmúlt 3 hétben nem kapott életjelt: ÉLEK.
Sűrű 3 héten vagyok túl. A részletes beszámolók remélhetőleg hamarosan érkeznek (amint lesz kedvem/időm/energiám) képeket szerkeszteni a már majdnem teljesen kész bejegyzésekhez), addig viszont néhány aktuális dolog, amit mindenképpen ide szeretnék dokumentálni, bár ezt inkább magamnak.

Tehát, a már említett doktori képzésre beadtam a jelentkezést, az a része végleges, vissza út nincs. Viszont továbbra sem tudom, mi lenne a legmegfelelőbb. Otthon maradni, visszajönni, máshova menni, dolgozni, doktorálni ... ezeknek melyik kombinációja lenne a legjobb. Az érveim megvannak, mindegyik mellett, viszont akivel szeretném megbeszélni, épp el van tűnve (szép magyarosan) ... vagy épp én?! Részletkérdés.
És hogy mégis hogy jön ide mindez? Úgy, hogy ma ment haza Hédi és kicsit mellbe vágott,  mennyire is tud hiányozni egy "fizikailag magyar" (a kifejezés értelmezését lásd soook bejegyzéssel előbb) és hogy ez a gondolat nem is rossz ötlet:
Ez leszámítva a labor vitte el minden időmet és a svájci meccsek :D Avagy nekiálltam focit nézni (jobban mondva, sokszor inkább csak hallgatni), akár egyedül is, mert HAJRÁ SVÁJC!!! Sajna ez nem tartott sokáig, de már van I love SWITZERLAND pólóm, mert az kellett :3
Tehát a kitérő után, igyekszem pótolni mindent és megírni a hétvégét is, amint tudom :) Addig is: Két labda van a pályán, de ez jelenleg nem zavaró! :D

2 megjegyzés:

  1. Oh, meghatódtam, de komolyan. De tudod a véleményem a menni, vagy maradni kérdésről. No meg svájci fizetéssel nem okoz gondot repülőre ülni és egy óra alatt Bp-n lenni. Ezt is kalkuláld bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondtam, ha visszajössz velem, nem gondolkozom :P
      viccet félretéve, tényleg fura érzés volt a 3 nap után egyedül hazajönni ...

      Törlés